Що таке парктроник
АПС (акустична паркувальна система); ультразвуковий датчик парковки; паркувальний радар, паркувальний сонар — це все парктроник один у багатьох обличчях. Але, як би парктроник не називали, все його види та типи об’єднує один принцип роботи: звукові хвилі посилаються з електронного блоку управління відбиваючись від перешкоди, повертаються і сигналізують водієві про наявність цієї перешкоди на шляху проходження автомобіля.
Це визначення стосується парктроников, що працюють з датчиками звукових сигналів. З недавніх пір до комплектації деяких моделей парктроников стали додаватися відеокамери.
Сигнали, які отримує водій, можуть бути як звукові, так і візуальні. Найчастіше ці два типи сигналів про перешкоду працюють в комплексі. При наближенні до перешкоди змінюється частота звуку і на ЖК дисплеї водій може бачити відстань до перешкоди. Відповідно, паркувальні радари з камерою виводять зображення позаду автомобіля на дисплей.
Основним показником якісної роботи парктроника є кількість датчиків. Природно, чим більше датчиків, тим більша площа охоплена ЕБУ парктроника.
Традиційно датчики встановлюються в кількості від 2 до 8. Всім зрозуміло для чого служить задній парктронік, але у багатьох водіїв викликає подив парктроник передній. А саме передній парктроник доречний для автомобілів з подовженим капотом або для високих моделей, наприклад, джипів. Це особливо актуально при парковці в міських умовах при відсутності стандартної висоти бордюрів та щільного розташування запаркованих автівок.
Парктронік з камерою. Крім звукових датчиків, які монтуються в бампер автомобіля, цей тип парктроников забезпечений відеокамерою і дисплеєм. Дисплей встановлюється або на панель торпедо, або кріпитися за допомогою спеціальної стрічки до дзеркала водія. Сигналізація про перешкоду дублюється звуковим і відеосигналом.