Захист моторного відсіку (змо, Захист картера двигуна)

Призначене для захисту від механічних пошкоджень вузлів та агрегатів, розташованих в нижчих точках автомобіля. Модельний ряд охоплює практично всі моделі легкових автомобілів світових виробників широко і не дуже представлені на автомобільному ринку України за останні 10 років. Для моделей з поздовжньо розташованим силовим агрегатом підприємство існують захисту автоматичної коробки перемикання передач. Для повнопривідних версій випускає захисту заднього диференціала, роздавальної коробки, паливних фільтрів і т.д.
Призначення захисту моторного відсіку:

  • Захист моторного відсіку автомобіля захищає піддон двигуна від ударних ушкоджень при наїзді на тверді і гострі предмети.
  • Захист моторного відсіку перешкоджає попаданню води, грязі, гравію в руховий відсік, що сприятливо позначиться на надійній роботі електрообладнання, навісних агрегатів, продовжить термін служби приводних ременів і натяжних роликів.
  • Особливості конструкції захистів розроблені індивідуально під кожну модель автомобіля з урахуванням його конструктивних особливостей, а також ступеня імовірності пошкодження окремих елементів двигуна, трансмісії і навісного обладнання при експлуатації на «вітчизняних» дорогах.
  • Виготовлені захисту моторного відсіку з сертифікованої (ГОСТ 16523-97) стали товщиною 2,5 мм методом холодного штампування, що покращує її технічні характеристики і міцність конструкції.
  • Покриття захистів — структурна поліефірна порошкова фарба, яка має високу стійкість до пошкодження і корозії.
  • У захистах передбачені вентиляційні, технологічні мастилозливного отвори.
  • Наявність ребер жорсткості забезпечує високу жорсткість і міцність конструкції.
  • Забезпечується надійне кріплення вироби. Установка захисту моторного відсіку виробляється в штатні різьбові отвори, при їх відсутності в штатні технологічні отвори автомобіля, за допомогою спеціального пристосування, запресовивается клепальні гайки до яких кріпиться змо.У рідкісних випадках (при відсутності будь-яких штатних різьбових або технологічних отворів) — отвори свердляться по-місця і в них кріпляться клепальні гайки.Захисти моторного відсіку по ряду технічних характеристики типу захищаються вузлів умовно поділяються на такі категорії:

    Тягово-зчіпний пристрій (Фаркоп, ТСУ)

    Пристрій для буксирування причепа або іншого автомобіля бувають следущих категорій:
    — З постійним зчіпним кулею (Fx);
    — Із знімним зчіпним кулею, так званої знімною вставкою (G);

    Регульовані розпірки (розтяжки) передніх стійок
    Виріб встановлюється між верхніми опорами підвіски на стакани кузова, тим самим збільшуючи його жорсткість і позитивно позначаючись на керованість автомобіля.

    Що дає розпірка:

    • Підвищення керованості автомобіля в повороті і стійкості при прямолінійному русі
    • Зменшення деформації кузова автомобіля під час руху в поворотах і по нерівностях
    • Зниження ймовірності появи втомних тріщин на кузовіКонструкція розпірок передбачає оптимальні зазори між елементами кузова і агрегатами двигуна. Чашки розпірки, які безпосередньо кріпляться до кузова автомобіля розробляються індивідуально під кожну модель автомобіля, з урахуванням всіх його конструктивних особливостей; виготовляються методом штампування, що набагато підвищує жорсткість конструкції.