Фірма АВТОТЮНІНГ встановлює механічні протиугінні засоби брендів CONSTRUCT, BEAR-LOCK, Garant. Вони вироблені з якісної сталі та здатні десятки хвилин тримати оборону. В асортименті замки для автоматичних та механічних КПП, керма, капоту, на педалі гальма та газу, двери вантажних відсіків. Замки можуть мати механічний або електричний привід, деякі моделі додатково мають в собі функцію іммобілайзера. Крім того, фірма АВТОТЮНІНГ встановлює додаткові захисні щитки, які перекривають доступ до ЕБК двигуна, шарнірів перемикання передач тощо.
Найбільш поширений — протиугінний замок КПШ CONSTRUCT відкривається і закривається тільки ключем.
У відкритому і закритому стані захований в консоль
Виготовляється в заводських умовах під конкретну модель автомобіля
Встановлюється на штатні місця
Має загартовані деталі корпусу
Захищений від відкриття відмичками, вандального злому і бампінга
Чи не залежить від стану акумулятора та інших функцій автомобіля
Чи не стає крихким при охолодженні рідким азотом
Безштирьовий протиугінний замок CONSTRUCT призначений для більшості моделей легкових автомобілів, в тому числі джипів. Випуск цієї протиугінноюї системи здійснюється в Чехії, з 1991 року. Цей замок відповідає найвищим європейським вимогам безпеки автомобіля. Високий технологічний рівень всієї продукції групи CONSTRUCT базується на багаторічних наукових розробках і підтверджений сертифікатами ISO 9001, TUV.
Принцип роботи механічного протиугінного замка CONSTRUCT полягає в блокуванні рухомих вузлів механізму перемикання передач. Механічні і роботизовані коробки передач блокуються в положенні заднього ходу, а автоматичні коробки — в положенні parking. Безштирьовий протиугінний замок CONSTRUCT простий у використанні. Для закриття варто лише включити задню передачу, вставити ключ у замкову щілину і повернути його. Власнику відкрити його так само просто.
Безштирьовий замок CONSTRUCT стійкий до висвердлювання, злому і відкриття відмичками. Використані в його виробництві високоякісні матеріали в разі спроби охолодження рідким азотом не стануть крихкими. Механічний протиугінний замок CONSTRUCT відрізняється стійкістю до теплових і хімічних навантажень, його робота не залежить від акумулятора або від системи електроживлення автомобіля. Конструкція системи виключає ненавмисне замикання пристрою. Після монтажу його на автомобілі, швидко зняти пристрій неможливо.
Перевага замку КПП CONSTRUCT полягає у відсутності штиря, і, отже, — в його високій зручності. Безштирьовий замок коробки перемикання швидкостей CONSTRUCT об’єднує в собі зручність у використанні, ергономічність розміщення в салоні автомобіля, і в той же час — приховане блокування. Все це досягається за рахунок принципово нового підходу до конструювання замку CONSTRUCT. Зв’язок між циліндром протиугінного замка CONSTRUCT і елементом, який закриває, здійснюється за допомогою гнучкого боудена. Це дозволяє розташувати протиугінний замок CONSTRUCT в найбільш оптимальному місці в салоні, а механічне блокування винести туди, де воно буде найбільш ефективним. Замок CONSTRUCT органічно доповнює салон будь-якого автомобіля.
Замок коробки перемикання передач CONSTRUCT має унікальну конструкцію для конкретної моделі автомобіля. Виробник пропонує замки CONSTRUCT з трубчастої і панцирної конструкцією. Особливість панцерного замку CONSTRUCT полягає в тому, що жорстка конструкція і його тіло додатково захищає коробку перемикання передач. Трубчастий протиугінний замок CONSTRUCT завдяки спеціальній конструкції труби підходить до важкодоступних елементів КПШ. В процесі експлуатації замок КПШ CONSTRUCT не вимагає мастила. У комплект замку CONSTRUCT входить картка, яка містить код, без якого зробити дублікат ключа неможливо.
Замок капота призначений для захисту моторного відсіку автомобіля від несанкціонованого проникнення.
Виготовлений із загартованої сталі
Завдяки вигідному розташуванню не псує інтер’єр салону
Не вимагає підрізування троса
Встановлюється на рідні посадкові місця
Захищений від несанкціонованого виготовлення дубліката
Не залежить від стану акумулятора та інших функцій автомобіля
Не стає крихким при охолодженні рідким азотом.
Принцип дії замка капота полягає в блокуванні доступу до моторного відсіку автомобіля шляхом замикання штатного механізму відкриття капота або додатковим штирем. Відкривається і закривається замок капота CONSTRUCT HOOD-LOCK ключем, замкова щілина як зазвичай розміщується в салоні автомобіля. Циліндр замка капота знаходиться під торпедо, завдяки чому він не псує інтер’єр салону.
В салоні машини замок має жорстку металеву конструкцію трубчастого типу, яка кріпиться зривними болтами. У салоні та під капотом автомобіля замок монтується на рідні посадкові місця або акуратно зроблені спеціалістами фірми АВТОТЮНІНГ.
Встановити замок капота буде доречно в автомобілях, де неможливо заблокувати важіль КПШ через використання джойстика або додатково до інших засобів захисту. Замок капота ергономічний і зручний в експлуатації. Професіонали радять встановлювати замок капота разом з імобілайзером. Встановивши протиугінний замок, Ви зробите правильний крок назустріч захисту автомобіля від угону!