Нанесення захисного складу лакофарбового покриття «Рідке скло»

Раді запропонувати нашим клієнтам нову технологію захисту лакофарбового покриття «рідким склом».
«Рідке скло» — це нанополімер твердість покриття якого близька до твердості скла і становить по ISO 15184 — 6Н (максимальна — 8Н). Завдяки своїй міцності, покриття запобігає утворенню тріщин і забруднень, так часто помітних на звичайному захисному покритті. Скляна плівка запобігає налипання бруду і володіє високими водовідштовхувальними властивостями.

Прозорість покриття надає глибину заводському лакофарбового покриття, і, в результаті інтерференції променів, підсилює блиск в кілька разів, при цьому запобігаючи пошкодження поверхні або можуть втратити, викликане ультрафіолетом. «Рідке скло», заповнюючи дрібні порожнини подряпин, повертає потьмянілим автомобілів їх первісний блиск. Подібна плівка на автомобільному покритті надає йому ефект блиску скла (дзеркальний блиск).

Плівка включає полімери, які надають їй водовідштовхувальні властивості, що захищають автомобільне покриття навіть від кислотних дощів. Напередодні осінньо-зимового сезону, таке захисне покриття стає дуже актуальним — всі ми знаємо як страждає лакофарбове покриття автомобіля від соляно-піщаних сумішей.

Перед нанесенням захисного складу «Рідке скло», лакофарбове покриття автомобіля проходить обробку — ретельне очищення від різних забруднень, бітуму, слідів комах і птахів, дрібні подряпини заповнюються спеціальними складами і тільки після цього наноситься «Рідке скло».

Важливо зауважити, що така технологія, що не зменшує товщину лакофарбового покриття, а навпаки — створює додатковий захисний шар!

Особливістю такого захисного складу є те, що його дія розрахована як мінімум на 40 механічних мийок !!!

Дозвольте Вашому автомобілю заблискати у всій красі!

Полірування, видалення подряпин

Ну а якщо лакофарбове покриття Вашого автомобіля піддавалося негативному механічній дії — атмосферні опади, пил і бруд, потрапляння дрібних каменів і інші неприємності, внаслідок чого, втратило презентабельний вигляд, то перед нанесенням «рідкого скла» доцільно провести механічну полірування, за допомогою якої можна усунути потертості і розлучення на лакофарбовому покритті Вашого автомобіля, а так само пошкодження у вигляді подряпин і «павутинки».
Фахівці фірми «АВТОТЮНІНГ» ретельно підбирають полірувальні пасти індивідуально для обробки саме Вашого автомобіля, враховуючи його особливості — товщину лакофарбового покриття, проведені раніше полірування, частково пофарбовані деталі. Механічна полірування в поєднанні з нанесенням захисного складу «Рідке скло» дозволяє досягти максимального результату в оновленні та захисту лакофарбового покриття Вашого автомобіля.

Полірока, бронювання фар

Фари сучасних автомобілів в переважній більшості виготовлені з полікарбонату і в рідкісних випадках завод-виготовлювач застосовує скло. До 1995-96гг. картина була протилежною — більше було скляних фар. З якої причини заводи віддали перевагу при виготовленні фар полікарбонату, а не склу?
Перерахуємо недоліки скла: поверхню скла легко фарбується від ударів піщинок і дрібного гравію, нагріте скло при попаданні холодної води лопається, скло погано тримає удари, лопається і уламки скла травмонебезпечні.

Полікарбонат при товщині 4 — 5мм значно перевершує скло по перерахованих параметрах. Перелічимо основні недоліки полікарбонату: легко дряпається, боїться розчинників. Розробники фар почали широко застосовувати полікарбонат, після того, як німецькі інженери розробили для захисту кузовних фарб надтверді двокомпонентні прозорі лаки з нанокераміческой гратами. Полікарбонат фар покритий тонким шаром такого лаку добре протистоїть подряпин і тривалий час зберігає прозорість, але склу в цьому відношенні все ж програє.

Звідки беруться подряпини на полікарбонатних фарах і задніх ліхтарях? Подряпини на фарах і задніх ліхтарях виникають тільки від протирання в присутності частинок абразиву (піску), влітку: видалення мошки, комах, плям бітуму, взимку: брудний лід, іній, сніг, застосування скребків, брудні серветки, губки під час мийки.

Полірування фар виконана фахівцями фірми «АВТОТЮНІНГ» допоможе відновити світло фар, значно поліпшити освітлення дороги, виключити засліплення зустрічного транспорту, знизити стомлюваність зору під час поїздок в темний час доби, підвищити безпеку їзди вночі і звичайно ж відновити естетичний вигляд Вашого автомобіля.

Після проведення полірувальних робіт, доречним буде нанести антигравійне плівку на фари, що допоможе зщітіть їх не тільки від подряпин, але і від дрібних камінчиків. Про це докладніше в розділі «Тонування. Бронювання».

Хімчистка салону автомобіля

Хімчистка салону автомобіля включає в себе: очищення стель, обшивок дверей, торпедо, сидінь, дверних прорізів, підлог. За бажанням проводитися також хімчистка багажного відділення. Після виконання всіх необхідних процедур, салон ретельно висушується і обробляється спеціальними полиролями для пластику і кондиціонерами для шкіри. Що дозволяє надати оброблюваних поверхонь первозданний вигляд і захистити від вицвітання і розтріскування. Тривалість даної операції 7-9 годин.
Проводиться обробка килимових, шкіряних і тканинних покриттів, металевих і пластикових деталей. Спочатку потужним пилососом зі спеціальними насадками і пензликами робиться суха чистка. Кожна деталь обробляються окремо, шкіра і пластик поліруються. Волога хімчистка салону видаляє стійкі плями, бруд і неприємний запах. Потім салон просушують і кондиціонують. Регулярне чищення захищає від Дубеня, тріщин, піднімає ворс. Професійні склади освіжають і підсилюють оригінальний колір, додають грязе-, водо- і пиловідштовхуючі властивості, антистатичність.

Для вибору варіантів полірування кузова і хімчистки салону Вашого автомобіля, бажано, проконсультуватися з нашими фахівцями, які мають великий досвід даних робіт. Приїжджайте до нас, у фірму «АВТОТЮНІНГ», і зробіть професійну полірування кузова і хімчистку салону Вашого автомобіля.

Кондиціонування кожи салону

Шкіряний салон в автомобілі — це добре і престижно. Однак з часом шкіряна оббивка (як натуральна, так і штучна) під впливом сонячних променів, вологості і температури всихає, втрачає еластичність і зовнішній вигляд, витирається або витягується або починає рватися по швах, а на поверхні шкіри утворюються тріщини, які забиваються брудом. І зовсім неважливо, чи знаходиться машина в гаражі під чохлом або стоїть під палючим сонцем.
Щоб уникнути подібних ситуацій, і як можна довше зберегти цілісність Ваших сидінь, необхідно використовувати спеціальні засоби для догляду за шкірою — кондиціонери. При цьому чим старше автомобіль, тим більше зусиль потрібно докладати для підтримання шкіряної оббивки в хорошому стані.

Що входять до складу кондиціонера добавки надають шкірі м’якість і еластичність, запобігають її розтріскування, стирання і сухість, усувають дрібні шорсткості і потертості, захищають від вигорання під впливом сонячних променів, а тонкий аромат служить доповненням природному аромату шкіри і вінілу. Кондиціонер швидко вбирається і не залишає слідів на одязі.

Слід звернути увагу, що кондиціонер слід наносити тільки на чисті шкіряні поверхні, інакше його дія не буде мати належного ефекту. Тому, якщо шкіра в салоні Вашого автомобіля забруднена, то перед обробкою кондиціонером — обов’язково необхідно провести її чистку.

Видалення порізів, подряпин на шкірі і пластиці салону